Breaking News
Loading...
10.9.12

Info Post
Αγαπημένες μου φίλες, καλησπέρα! Στο σημερινό άρθρο θα σας προτείνω χρώματα που ταιριάζουν στις καστάνες. Ποιά χρώματα σας αναδεικνύουν και τονίζουν τα χαρακτηριστικά σας? Ακολουθώντας τις προτάσεις μου θα επιλέξετε ευκολότερα τα κατάλληλα ρούχα ώστε να είστε πάντα λαμπερή και εντυπωσιακή.

ΚΑΣΤΑΝΗ ΜΕ ΜΠΛΕ ΜΑΤΙΑ.ΤΙ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ?
Όσες είστε καστανές με μπλε μάτια επιλέξτε το κόκκινο χρώμα. Θα σας φωτίσει και θα σας κάνει να δείχνετε πολυ εντυπωσιακή. Επιλέξτε επίσης το πορτοκαλί και το ροζ σε ρούχα ή αξεσουάρ. Το κίτρινο είναι μια πολύ καλή επιλογή που θα αναδείξει τα χαρακτηριστικά σας. 

ΚΑΣΤΑΝΗ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ. ΤΙ ΜΟΥ ΠΑΕΙ?
Εαν τα μάτια σας είναι πράσινα τότε επιλέξτε πράσινα ρούχα, αξεσουάρ ή πράσινα στοιχεια στο μακιγιαζ σας. Επιπλέον, δοκιμάστε χρώματα όπως το κόκκινο, το πορτοκαλί, το ροζ και το κίτρινο.
 
ΕΧΩ ΚΑΣΤΑΝΑ ΜΑΤΙΑ. ΤΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ?
Τέλος, όσες από εσάς έχετε καστανά μάτια προτιμήστε γήινα χρώματα. Έχετε μεγάλη γκάμα επιλογών και αυτό είναι υπερ σας. Το ανοιχτό μπλε σας ταιριάζει πολύ όπως επίσης και τα σκούρα χρώματα.

 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ



 !ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!