Breaking News
Loading...
4.12.12

Info Post
Rock boots are my favorite ones! I love wearing them in winter because they are comfortable and very stylish! A few days ago I bought a new pair of this kind of boots and I fell in love with them from the first moment I made some steps wearing them!  They are black with some parts of (fake) fur! Today I will show you my new boots because I still feel enthusiast after a week and I will tell you my opinion about how to wear them! I have paid 39,00 euros for them and I hope you will like them!

Τα αρβυλάκια είναι το πιο αγαπημένο κομμάτι στη γκαρνταρόμπα μου. Μου αρέσουν γιατί είναι άνετα όμως έχουν απίστευτο στυλ και συνδυάζονται εύκολα με πολλά κομμάτια που υπάρχουν στις ντουλάπες μας. 

Πριν λίγες ημέρες αγόρασα ένα καινούριο ζευγάρι το οποίο λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που φόρεσα. Δε με εντυπωσίασε πολύ στη βιτρίνα, με κέρδισε όμως αμέσως μόλις το φόρεσα και περπάτησα. Σήμερα σας παρουσιάζω τα καινούρια μου αρβυλάκια και σας δίνω προτάσεις για το πώς να συνδυάσετε το συγκεκριμένο παπούτσι.Όπως θα δείτε είναι μαύρα με λεπτομέρειες από γούνα. Κόστισαν 39,00 euro και ελπίζω να σας αρέσουν!

You can wear you rock boots with a pair of jeans, a shirt or an oversized pullover/jumper! Another option is to wear you rock boots with a skinny pair of trousers or leggings. I also love them with an elegant simple dress for an elegant-rock style!  

Πώς να φορέσω τα αρβυλάκια μου? 

Συνδυάστε τα με τζιν παντελόνι και ένα πουκάμισο ή ένα πουλόβερ. Φορέστε το με κολάν ή παντελόνι σε πολύ στενή γραμμή. Μου αρέσουν τα αρβυλάκια με φόρεμα σε στενή γραμμή για μια πιο ροκ σικ εμφάνιση.