Breaking News
Loading...
30.8.12

Info Post
Γεια σας φίλες μου! Δε θυμάμαι πότε ακριβώς ήταν θυμάμαι όμως ότι έβαλα τα πολύ δυνατά μου για να βρω ένα δώρο περιπέτειας που θα έμενε αξέχαστο στον αγαπημένο μου. Μέχρι τότε δεν είχε πετάξει με αεροπλάνο και θέλησα να έχω εγώ την πρωτιά.  Επέλεξα λοιπόν ενα πακέτο δώρου από το Days for you. Δεν ήταν οικονομικό, αφού κόστισε πάνω από 150E ήταν όμως ένα δώρο που δε μπορούσε να συγκριθεί με κάποιο άλλο.  Το διασκέδασε πολύ και το θυμάται ακόμα! Τι καλύτερο από αυτο?
 

 ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΔΩΡΟ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ?
Το «Days for you» προσφέρει ποικιλία δώρων περιπέτειας. Φτάνει να επιλέξετε μια κατηγορία που σας αρέσει, να επισημάνετε σε ποια περιοχή μένετε και να βάλετε περιορισμό στην τιμή. Έπειτα, θα εμφανιστούν οι προτάσεις και θα κάνετε την καλύτερη για εσάς επιλογή.  Τα δώρα που επιλέγετε σας αποστέλλονται μέσα σε μια πολύ κομψή συσκευασία δώρου.


 ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ?
- Εαν οδηγείτε ξεκινήστε μια βόλτα και σταματήστε στο αεροδρόμιο της πόλης σας. Δωρίστε του την πτήση εκεί.
- Ανοίξτε συζήτηση για κάποιο ταξίδι σας με αεροπλάνο και προσπαθήστε να του εκμαιεύσετε την επιθυμία να πετάξει και εκείνος. Είναι η κατάλληλη στιγμή αν του το δώσετε!

Εφόσον λοιπόν έχετε βαρεθεί τα συνηθισμένα δώρα και θέλετε να κάνετε τη διαφορά δείχνοντας με "περιπετειώδη" τρόπο την αγάπη σας, ψάξτε το ιδανικό δώρο και οργανώστε το! Υπάρχουν δωρα περιπέτειας στα οποία μπορείτε να συμμετέχετε ως ζευγάρι, είναι όμως πιο ακριβά. Εαν σας το επιτρέπει η οικονομική σας κατάσταση τολμήστε το! 

Καλό απόγευμα σε όλες!