Breaking News
20.8.12

Info Post
Γεια σας! Μια βδομαδα χωρις internet και η αλήθεια είναι ότι τη χρειαζόμουνα για να γεμίσω τις μπαταρίες μου αλλά και να συγκεντρώσω νέες εμπειρίες κάποιες από τις οποίες θα μοιραστώ μαζί σας. Πανέμορφα νησιά και η Σκόπελος και η Αλόννησος,  δίνουν πρόσφορο έδαφος για όλα τα είδη διακοπών. Εκτός από υπέροχες όμως οι συγκεκριμένες διακοπές ήταν και γεμάτες απρόοπτα. Μπορεί να μας προκάλεσαν λίγο άγχος κάποιες στιγμές όμως κατά βάθος προτιμώ τις περιπέτειες από γλυκανάλατες και βαρετές διακοπές που όλα πάνε βάση σχεδίου.

14/08/12
Θεσσαλονίκη
08:15 το πρωί και το ξυπνητήρι χτυπάει αφού στις 09:00 έχουμε προγραμματίσει με το αγόρι μου την αναχώρηση μας από τη Θεσσαλονίκη. Μια πολύ έντονη ζαλάδα καθυστερεί αρκετά την αναχώρηση μας, συγκεκριμενα 45’ της ώρας. Ευτυχώς ύστερα από ένα καλό πρωινό και χυμό πορτοκάλι όλα ήταν εντάξει, η ζαλάδα πέρασε και κατάφεραμε να ταξιδέψουμε χωρίς πρόβλημα.

Βόλος
Το flyingcat μας περιμένει στο λιμάνι για το ταξίδι μας. Έλα όμως που η πρωινη καθυστέρηση μας στοίχισε πολύτιμο χρόνο. Ο Βόλος ήταν γεμάτος αυτοκίνητα και κόσμο και η ώρα περνούσε χωρίς εμέις να μπορούμε να βρούμε θέση για το αυτοκίνητο. Έπειτα από 15’ ψάξιμο και αφού τα χρονικά όρια είχαν στενέψει επικίνδυνα καταφέραμε να βρούμε μια θέση. Είχαμε μόλις 10’ να φτάσουμε στο flyingcat το οποίο ήταν περίπου 400 μέτρα μακριά. Φορτωθήκαμε με τις βαλίτσες όπως κι όπως και αρχίσαμε να τρέχουμε. Τελικά καταφέραμε να καθίσουμε στις θέσεις μας μόλις 2’ λεπτά πριν ξεκινήσει το καράβι.

15/08/12
Σκόπελος
Βραδινή βόλτα στα σοκάκια του νησιού με ομολογουμένως πολύ κόσμο να περπατάει και να χαίρεται με κάθε τρόπο τη  όμορφη ατμόσφαιρα της Σκοπέλου. Δεν είχε πολλή ώρα που ξεκίνησε η βόλτα μας με τον Οδυσσέα όταν σε ένα σκοτεινό σοκάκι είδαμε έναν νεαρό άντρα κοντά στα 30 ξαπλωμένο κάτω χωρίς παπούτσια και με ξεκούμπωτο το παντελόνι του. Αρχικά φοβηθήκαμε νομίζοντας ότι είναι χτυπημένος τελικά όμως διαπιστώσαμε ότι είχε πιεί πολύ. Ο κόσμος γύρω μαζεύτηκε και για καλή μας τύχη ο νεαρός άνδρας ήταν δίπλα στο κτηριο της αστυνομίας. Φωνάξαμε τον αστυνομικό που είχε εκείνη την ώρα υπηρεσία και αφήσαμε τον μεθυσμένο άνδρα σε καλά χέρια. Ο αστυνομικός ήταν ευγενέστατος και η όλη ατμόσφαιρα ήταν πολύ χαρούμενη. Ο μεθυσμένος άνδρας δεν είχε επιθετική συμπεριφορά, αντιθέτως γελάσαμε αρκετές φορές όλοι μαζι. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι μια μιση ώρα μετά περπατώντας στο λιμανάκι του νησιού είδαμε τον αστυνομικό να βολτάρει παρέα με τον μεθυσμένο άνδρα ώστε να ξεμεθύσει. Ήταν πραγματικά μια πολύ χαρούμενη εικόνα. Όλα πήγαν καλά και το βράδυ ηταν υπέροχο.

18/08/12
Αλόνησσος
Ένα από τα τελευταία μας μπάνια στην παραλία Λευτός Γυαλός της Αλοννήσου και τα ταβερνάκια γύρω από τη θάλασσα παραήταν ελκυστικά για να τους αντισταθούμε. Έτσι λοιπόν επισκεφτήκαμε ένα το οποίο φαινόταν αξιοπρεπές με τις τιμές να είναι λογικες και τα πιάτα να συμβαδίζον μετα γουστα μας. Παραγγείλαμε ψαράκια τα οποία απολαύσαμε χωρίς να υπολογίσουμε ότι το μπαρμπούνι είναι νόστιμο μεν, ακριβό δε. Βλέποντας τις τιμές των μερίδων υποθέσαμε ότι το πιάτο δε θα ξέφευγε πολύ σε κόστος κάτι που αποδείχτηκε δυστυχώς λάθος. Μείναμε με τη μπουκιά στο στόμα όταν ήρθε ο λογαριασμός ωραιότατα φουσκωμένος. Να προσέξετε λοιπόν εαν αποφασίσετε να παραγγείλετε μπαρμπουνι ώστε να μη βρεθείτε προ εκπλήξεως όπως εμείς. Φυσικά το γεγονός μας χαλασε τη διάθεση μόνο για λίγα λεπτά ενώ στο τέλος αντιμετωπίσαμε το περιστατικό με γέλιο.

19/08/12
Τελευταίο πρωινό στο camping Rocks της Αλοννήσου και στις 10.00 το πρωί έπρεπε να επιστρέψουμε τη γουρούνα με την οποία μετακινούμασταν στο νησί. Το πρόβλημα στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν που θα χωρούσαμε όλα τα υπάρχοντα μας για να κατεβούμε στο λιμάνι. Τελικά με λίγη φαντασία καταφέραμε να φορτώσουμε στη γουρούνα μας μια βαλίτσα, δύο τσάντες, δύο υπνόσακους, μια σκηνή, μια ομπρέλα θαλάσσης, δύο ανθρώπους και μια φώκια. (λούτρινο σουβενίρ, μη τρομάζετε). Ήταν πραγματικά μια αξέχαση διαδρομή και φυσικά γίναμε αντικείμενο «θαυμασμού» των περαστικών!

EN: Hi my friends, I’m back from holidays and so happy to have new memories and experiences in my mind. The trip with my boyfriend started with some problems because the morning we woke up to take the ship to island Skopelos I was very dizzy! My head and my stomach were very in a bad condition and I was afraid that at the end it would be impossible to travel. According to the plan, we had to leave the house at 09:00 in the morning but we did it at 09:35. Because of this delay we almost lost the ship as we got in 2 minutes before departure.

In the island of Skopelos and during our night walk we saw a man around 30 years old lying on the floor. At the beginning we thought he was injured but then we realized he was drunk. We called the policeman who was really kind. The funny thing was that after one hour and half we met again the policeman and the drunk man walking along the port. Was a really funny picture!
Later, in the island of Alonissos where we spent 3 days we decided to have lunch in a traditional Greek tavern. What we didn’t consider was that one of the dishes we ordered was pretty expensive. We paid 45 euros while we were expecting to pay around 33. That was a little shock but at the end a funny one!

My last experience to share with you was the morning we left the camping we were staying in. We had so many things to carry on and such a little place for it. At the end we managed to transfer all our belongings to the port on our gourouna.

I hope you enjoyed your holidays as well, would be great to share with us some of your experiences. Before I say goodbye I want to show you some of my favorite pictures from Skopelos and Alonissos... Kisses to all!